om aktiviteten
-
Den digitala kundresan från inspiration till beslut och nya trender som röststyrning. Allt du behöver veta för att fatta kloka beslut!
Den 13 november arrangerar vi på Smålands Turism Smålandsdagen 2019, en dag för dig inom besöksnäringen i Småland.
I år erbjuder vi ett riktigt intressant program med fokus på den digitala framtiden.Datum: Onsdagen den 13 nov 2019
Tid: Kl. 10.00-17.00 ( registrering och fika från kl 9.00)
Plats: Gummifabriken, en kreativ mötesplats i Värnamo.
Anmälan: www.rjl.se
Sista anmälningsdag: 8 nov
Anmälan är därefter bindande efter sista anmälningsdagen.
Pris: 600 kr exkl moms per person. Faktura skickas ut efter eventet.
I priset ingår för- och eftermiddagsfika samt lunch.
Begränsat antal platser.Hitta till Gummifabriken
Vi rekommenderar besökare till Smålandsdagen att åka med tåg till Värnamo station. Gummifabriken ligger precis intill tågstationen.
Besöksadress: Jönköpingsvägen 15, Värnamo
www.gummifabriken.nuAgenda:
09:00 Registrering öppnar, Mingel, kaffe och frukostfralla
10:00 Välkommen
10:30 Charlotta Barnden Uddén, Visit Sweden
Digital närvaro och varför det är viktigt som företagare att följa med i utvecklingen.
Charlotta tar oss med på hela den avgörande digitala kundresan från inspiration till beslut.
11:15 Oliver Geldner, Taktikon
Nya trender som röstsyrning, progressiva webbappar, tillgänglig data samt 5 områden att ha
ögonen på för näringsidkare i Småland.
12:00 Lunch
13:15 Workshop pass 1
Chrille Peterson
Vilken roll spelar en destinations digitala närvaro nu och i framtiden? Samt hur kan en destination möta kunden under den digitala resan?
Eller
Frida Rydén & Emil Gustafsson, Booking.com
Konsumentbeteenden och trender i en digital värld samt Booking.com nya Global Experience Marketplace och vad den kommer att betyda för din destination.
14:15 Workshop pass 2
Chrille Peterson
Vilka digitala trender kommer att påverka dig som företagare och hur kan du dra fördel av dem? Chrille ger praktiska tips och råd.
Eller
Frida Rydén & Emil Gustafsson, Booking.com
Konsumentbeteenden och trender i en digital värld samt Booking.com nya Global Experience Marketplace och vad den kommer att betyda för din destination.
15:30 Mikael Genberg
Det omöjliga är möjligt! Konstnären, entreprenören och innovatören Mikael Genberg tar avstamp i världens både framgångsrika och misslyckade monument för en resa i sin egen häpnadsväckande berg och dalbana mot extraordinära mål, allt ifrån undervattenshotell till hus på månen.
16:15 Slut med god kakaVi ses i november!