vi arrangerar

Värdskap med Fia Westberg

  • datum
  • tid
    tisdag, 09:00 - 14:00
  • plats
    Ramkvilla Outdoor

om aktiviteten

  • Fias erfarenhet har gjort henne till en av Sveriges främsta utbildare och mest uppskattade föreläsare inom service- och ledarskap. På meritlistan finns bl.a. uppstart av två flygbolag där service hade högsta fokus. Mellan 2006-2011 var Fia utbildnings och utvecklingschef på SJ Service Academy. De gjorde en revolt i Sverige med ett nytt sätt att sälja kunskap externt, utvecklade alla SJs 4300 medarbetare för att bli bäst på att bemöta kunden! 2011 rekryterades Fia in som Rektor för Parks and Resorts. Där ansvarade hon för uppbyggnaden av parks and Resorts Academy och utvecklingen av 2300 medarbetare. 
     
    Det som gör företag ledande idag är vårt sätt att samarbeta och kunskapen om det vi gör. Vi måste arbeta tillsammans – inte bara samtidigt. Verksamhetens framgång vilar i händerna på våra medarbetare. Det är våra vanor och beteenden vi ser på sista raden! Att skapa en passionerad högpresterande företagskultur handlar om att levandegöra affärsstrategin och värdegrunden. Varje medarbetare måste förstå vad företaget står för och vilken känsla som ska förmedlas.
     
    Utdrag ur vad som tas upp:
     

    • Varför lämnar kunder företag?
    • Service som det starkaste konkurrensmedlet  
    • Servicekultur  
    • De fem avgörande stegen till excellens service 
    • Vart är vi på väg? hur blir vi bäst i branschen
    • Feedback
    • Sammanfattning 
       
      Pris: 350 kr ex moms inklusive lunch och fika

vill du veta mer?