Vi lagrar personuppgifter i vår kunddatabas

  • publicerad

Om du anmält dig till vårt nyhetsbrev, varit eller är en tänkbar samarbetspartner, deltagit på något av våra evenemang, eller på annat sätt är en samarbetspartner eller leverantör till oss, vill vi informera dig om att information om dig lagras i vår kunddatabas.

Med anledning av EU:s nya dataskyddsförordning har vi på Smålands Turism AB uppdaterat våra rutiner för hur vi samlar in och behandlar personuppgifter. Om du vill bli borttagen ur vårt kundregister eller har frågor om hur vi hanterar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta oss på: info@smalandsturism.se
Om du inte återkopplar till oss senast den 25/8 2018 samtycker du till att finnas kvar i vår kunddatabas.

Dear partner,
As a customer or partner to Smålands Turism AB we store your contact information in our customer database to be able to communicate with you.
The new GDPR regulation in EU law on data protection and privacy for all individuals within the European Union (EU) and the European Economic Area (EEA) has led us to update our policies regarding how we collect and store your personal data.
If you would like us to remove you from our customer database or have any inquiries regarding how we handle your data please contact us at: info@smalandsturism.se.
We will continue to store your data and look forward to collaborating with you unless you contact us before the 25 of August 2018 to change or delete your contact information.

  • relaterat

Starkt första halvår för besöksnäringen

Trots en varm vinter med färre snöturister uppvisar Jönköpings län starka siffror för första halvåret 2019. Till detta bidrar den svaga svenska kronan, europeiska värmeböljor och det arbete som görs för att st…

Privatresandet växer både i Sverige och utomlands

Statistik från Tillväxtverket visar att Småland behåller sin plats som Sveriges 4:e största turistdestination mätt i gästnätter.

Ännu en aktör i Jönköpings län uppnår nu högsta Swedish Welcome-nivån – Enastående!

Vandalorum var utmärkta redan vid förra genomlysningen 2018 – till och med enastående på vissa områden. De fick ändå ett trettiotal förslag av rådgivaren. Mycket handlade om att först formulera och sedan kommunicera det hållbara de gör – och naturligtvis också göra alltfler hållbara val.